zobacz:  przerywnik.pl   autogielda.pl   e.autogielda.pl

Niedziela, 19 Stycznia 2020, Imieniny obchodzą: Marta, Henryk, Mariusz

ds

Ogłoszenia pochodzą z serwisu autogielda.pl: U U U miejscowość: U, U, data: 2020-01-19, ...szczegóły

NAPISZ DO ODJAZD-u

Napisz do nas - w każdej sprawie związanej z motoryzacją

reklama@autogielda.pl

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

Drukuj AAA

O auto trzeba dbać

Magdalena Orlicz


Z Jackiem Piśką, kierownikiem serwisu w firmie Nawrot Sp. z o.o., autoryzowanym dealerem Renault w Długołęce, rozmawia Magdalena Orlicz

Renault - Nawrot to firma z tradycjami. Od kiedy istnieje serwis?

Początki firmy to rok 1993, kiedy to jej założyciel, nieżyjący już Feliks Nawrot, po wielu latach emigracji i pracy w Belgii, gdzie realizował swoje motoryzacyjne pasje życiowe, prowadząc z dużym sukcesem warsztaty samochodowe różnych marek, powrócił do kraju i zarobione tam pieniądze postanowił zainwestować w Długołęce pod Wrocławiem. Wybór padł na Renault, bo jak sam założyciel mówił „o marce tej wiele się pisze, jest popularna i dobrze oceniana”.

Jak wyglądają serwisowe statystyki i szkolenia?

Z Renault związani jesteśmy od siedemnastu lat. W tym czasie firma ciągle się rozwijała, utworzyliśmy we Wrocławiu przy ulicy Sienkiewicza salon samochodowy i sklep z akcesoriami i częściami zamiennymi. Nieustannie rozbudowujemy się i modernizujemy, dysponujemy 14 stanowiskami do napraw mechanicznych, 6 stanowiskami do napraw blacharskich i 6 stanowiskami napraw lakierniczych, wszystkie są nowocześnie wyposażone. Obecnie firma zatrudnia ponad 70 pracowników, którzy podlegają systematycznym szkoleniom, zdobywając konieczną wiedzę i umiejętności w Centrum Technicznym Renault Polska i w Instytucie Renault w Warszawie. Jesteśmy największą firmą Renault na Dolnym Śląsku, obsługujemy około 800 klientów miesięcznie. Większość przypadków dotyczy przeglądów okresowych, a także wszelkiego rodzaju napraw mechanicznych, elektrycznych i blacharsko-lakierniczych aut nowych, kilkuletnich jak i mocno używanych, kilkunastoletnich. Wielu naszych klientów związanych jest z nami od dłuższego czasu, kupując u nas samochód, serwisują go, a następnie po kilku latach eksploatacji kupują nowy model. Zdarzają się też klienci, którzy unikali serwisu autoryzowanego, ale po wielu wizytach w różnych warsztatach pozostała im ostatnia deska ratunku, aby naprawić swój pojazd i trafili do nas, gdzie przekonali się, że nie taki autoryzowany serwis straszny, czyli drogi, jak go malują.

Nawet w najlepszej firmie zdarzają się klienci z reklamacjami…

Oczywiście jak przy każdego rodzaju działalności, nam również zdarzają się reklamacje. Jest ich w naszym przypadku niewiele, z kilkuset zleceń napraw około 1 proc. miesięcznie. Staramy się, aby reklamacje rozpatrywane były w ciągu 48 godzin od zgłoszenia, ale w większości przypadków są rozwiązywane natychmiast po zgłoszeniu. Zależy nam, aby w ramach własnych możliwości i przy wsparciu importera, mając na uwadze to, że samochód jest jednym z najbardziej skomplikowanych urządzeń powszechnego użytku, każda reklamacja rozwiązana była w sposób satysfakcjonujący dla klienta, ale nie zawsze jesteśmy w stanie spełnić w 100 proc. jego oczekiwań.

Na jakie akcje w serwisie mogą liczyć klienci?

Serwisy Renault dbają o klienta o każdej porze roku przygotowując specjalne oferty np. przed zbliżającymi się wakacjami firma proponuje od 21 czerwca do 31 sierpnia „Akcję lato: Ostatni pit-stop przed wakacjami”, w której proponujemy:

- kontrolę letnią za 99 zł brutto, która obejmuje sprawdzenie 7 punktów samochodu odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i komfort podróży

- 25 proc. rabatu na wykryte w czasie kontroli usterki dotyczące: hamulców amortyzatorów, elementów zawieszenia i felg stalowych.

Klienci korzystający z akcji otrzymują prezent w postaci czapeczki Renault F1 z autografem Roberta Kubicy, a ponadto mogą wziąć udział w konkursie na hasło reklamujące serwis Renault. Główna nagrodą w konkursie jest wyjazd na Grand Prix Włoch dla zwycięzcy i osoby towarzyszącej.

Pana recepta na eksploatację auta?

Według mnie o samochód trzeba dbać o każdej porze, ponieważ jest on gwarantem naszej mobilności, spokoju i bezpieczeństwa. Każdy użytkownik, któremu bliskie są te wartości, będzie na pewno dbał o regularne przeglądy w autoryzowanej stacji obsługi, gdzie wysoko wykwalifikowaniu fachowcy najlepiej zadbają o samochód i zapewnią komfort jazdy.

Od kiedy jest pan związany z motoryzacją?

Od czasów szkolnych. Już w szkole podstawowej część wakacji spędzałem w warsztacie samochodowym, który prowadził mój wujek. Wtedy też postanowiłem, że to jest to, czym chciałbym się zajmować w przyszłości. I tak też się stało. Rozpocząłem naukę w technikum samochodowym, w którym zrobiłem wymarzone prawo jazdy na Fiacie 125p. Później podniosłem swoje kwalifikacje kończąc kurs prawa jazdy kategorii C. Moje zainteresowania cały czas kręcą się wokół motoryzacji, na początku były to rajdy samochodowe i starty mojej ekipy w eliminacjach Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski gdzie aktywnie uczestniczyłem, serwisując pojazd kolegi, najpierw Fiata 125p, a później Lancię Delta Integrale. Obecnie jestem wiernym kibicem Formuły 1 i Roberta Kubicy, z którym miałem przyjemność osobiście się spotkać po zakończonym jego zwycięstwem cyklu wyścigów „World Series by Renault” w Mediolanie, które to zwycięstwo dało mu wstęp do świata Formuły F1.

Pierwszą pracę podjąłem w P.P. Polmozbyt a później była to Firma Nawrot, z którą jestem związany od początku jej istnienia. Pracowałem tu na różnych stanowiskach. Od dziesięciu lat jestem szefem serwisu i doradcą technicznym Cotech Firmy Renault a także instruktorem praktycznej nauki zawodu.

 

SZUKAJ

NASZE GAZETY

OGŁOSZENIA

data: 2020-01-19

cena: 1,00 PLN

data: 2020-01-19

cena: 63 621,00 PLN

data: 2020-01-19

cena: 4 000,00 PLN

data: 2020-01-19

cena: 50 044,00 PLN

data: 2020-01-19

cena: 42 272,00 PLN

data: 2020-01-19

cena: 28 181,00 PLN

data: 2020-01-19

data: 2020-01-19

data: 2020-01-19

cena: 34 680,00 PLN

data: 2020-01-19


 

NASZE SERWISY

Autogielda  Odjazd  M2 Planeta zwierząt  Erotyka

Redakcja: raklama@autogielda.pl

Copyright © 2008 Autogielda - M. MAJSKI, J. STYRNA - SPÓŁKA JAWNA